Поради батькам та вихователям щодо розвитку дитячої обдарованості.
- -
терплячі і чесні відповіді на всі питання
дитини;
- -
серйозне відношення до запитань і висловів
дитини;
- -
представлення дитині можливості
демонструвати свої досягнення;
- -
зведення до мінімуму покарань за безлад в
кімнаті дитини або на його столі, якщо робота його ще не закінчена;
- -
представлення дитині кімнати чи її частини
для занять;
- -
демонстрація дитині того, що його люблять
таким, яким він єсть, а не за досягнені успіхи;
- -
доручення дитині виконання посильних для
нього справ;
- -
надання допомоги дитині у побутові особистих
планів і прийнятті рішень;
- -
запрошення дитини з собою у подорож по
цікавим місцям;
- -
здійснення допомоги дитині у покращенні
результатів його роботи;
- -
надання допомоги дитині у спілкуванні з
дітьми різних соціальних груп;
- -
відсутність заяв про те, що ваша дитина
гірша інших;
- -
відсутність дій принижуючих дитину;
- -
забезпечення дитини книжками і матеріалом
для його улюблених занять;
- -
привчання дитини мислити самостійно;
- -
регулярне читання дитині цікавої і
пізнавальної літератури;
- -
привчання дитини до читання з малих років;
- -
залучення дитини до фантазування,
придумування історій;
- -
уважне ставлення до особистих потреб
дитини;
- -
знаходження часу кожного дня для того, щоб
побути з дитиною на одинці;
- -
залучення дитини до участі у плануванні
сімейних справ;
- -
відсутність покарань за неналежно зроблені
помилки;
- -
похвала дитини за вивчені вірші,
оповідання, пісні тощо;
- -
навчання дитини вільному спілкуванню з
дорослими людьми будь якого віку;
- -
дозвіл дитині гратись з різними речами;
- -
винахід відповідних схвалення моментів у
заняттях;
- -
чесність у оцінках своїх почуттів по
відношенню до дитини;
- -
не виключення будь яких питань із
обговорення з дитиною;
- -
представлення можливості приймати значні
рішення;
- -
надання дитині допомоги у його особистому
та самостійному пошуку і виборі заслуговуючих
уваги телепрограм;
- -
розвиток у дитини позитивного сприймання
своїх здібностей;
- -
заохочення дитини до максимальної
незалежності від дорослих;
- -
віра у здоровий глузд дитини і довіра до
нього;
- -
заохочення до самостійності дитини.
В роботі з обдарованими дітьми і в педагогічних діях, спрямованих на розвиток дитячої
обдарованості, необхідно виходити із того, що у кожної і фізично здорової і психологічно нормальної дитини існують
певні задатки до розвитку здібностей у
буд-якій області людської діяльності, що кожна здорова дитина є обдарованою.
Для того щоб існуючі у нього задатки
не пропали даремно і з часом перетворились у здібності, необхідно своєчасно їх
виявити і розвивати. Перше із завдань вирішує рання психодіагоностика дітей,
друге- така побудова освітніх заходів, щоб вони максимально сприяли розвитку
дитячої обдарованості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий