1. Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку у педагогічній спадщині С. Ф. Русової.
2. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у моральному вихованні дітей дошкільного віку.
3. Використання різних методик виховання у сучасній виховній практиці дошкільників.
4. Вимоги до особистості вихователя відповідно сучасних концепцій дошкільного виховання.
5. Значення свят і розваг у вcебічному розвитку дітей дошкільного віку.
6. Значення дидактичних ігор у вирішенні завдань розумового виховання дітей старшого дошкільного віку.
7. Творчі ігри як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку.
8. Роль сюжетно-рольових ігор у розвитку і вихованні дітей дошкільного віку.
9. Будівельно-конструктивні ігри як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.
10. Педагогічна цінність народних ігор у всебічному розвитку дітей дошкільного віку.
11. Використання народних традиційних свят та розваг в ознайомленні дітей старшого дошкільного віку з українською національною культурою.
12. Іграшка як засіб виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку.
13. Педагогічні умови організації життєдіяльності дітей в період адаптації до умов дошкільного закладу.
14. Особливості створення розвивального середовища в групах раннього віку.
15. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку.
16. Значення прогулянки у всебічному розвитку дітей дошкільного віку.
17. Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.
18. Методи та прийоми навчання дітей дошкільного віку роботі з комп'ютером.
19. Методи і форми організації освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку.
20. Співробітництво дошкільного закладу і сім'ї у підготовці дітей до навчання у школі.
21. Наступність і перспективність у роботі закладу дошкільної освіти і початкової школи.
22. Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти.
23. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих як засіб трудового виховання.
24. Засоби естетичного виховання як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку.
25. Народознавство у дошкільному закладі як засіб залучення дітей до національної культури, історії українського народу.
26. Ознайомлення дітей зі своїм родоводом як фактор розвитку загальнолюдських цінностей.
27. Значення сімейного виховання у всебічному розвитку та соціалізації дітей дошкільного віку.
28. Роль авторитету батьків у вихованні дітей дошкільного віку.
29. Зміст, методи і форми педагогічної освіти батьків в умовах закладу дошкільної освіти.
30. Трудове виховання дітей дошкільного віку як засіб всебічного розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий