неділя, 27 липня 2025 р.

План роботи кабінету професійної підготовки спеціальності «Дошкільна освіта» № 23 на 2024/2025 навчальний рік

 

 39.02-09

 

КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ»

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора
з навчальної роботи
_____Любов КОТЕЛЕВСЬКА
«   » серпня 2024 року

 

 

 

 

План

 роботи кабінету професійної підготовки

спеціальності «Дошкільна освіта» № 23

на 2024/2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

Завідувач кабінету

Лідія ТКАЧЕНКО

 

 

 

Розглянуто на засіданні
циклової комісії викладачів
психолого-педагогічних, природничих
дисциплін та окремих методик
Протокол № 7 від 23 серпня 2024 року
Голова циклової комісії
__________ Світлана ПАСІЧНИК

 

 

 

 

 

 

 

Методична проблема коледжу

 

Траєкторія освітнього процесу у закладах

фахової передвищої освіти

у контексті сучасних змін і викликів

 

 

 

 

 

Методична проблема циклової комісії

 викладачів психолого-педагогічних,

природничих дисциплін та окремих методик

 

Формування професійних компетентностей

у майбутніх педагогів

у контексті сучасних освітніх реформ

 

 

Методична проблема викладача

 

Формування фахової компетентності у студентів

на заняттях з дисциплін професійного спрямування

у контексті сучасних освітніх реформ

 

 

Завдання роботи кабінету

 

– здійснення підготовки фахових молодших бакалаврів освітньої галузі, спроможних упроваджувати в педагогічну діяльність досягнення сучасної науки, оптимально використовувати інноваційні технології та засоби навчання, вільно орієнтуватися в інформаційному середовищі;

–  створення освітнього середовища, орієнтованого на задоволення потреб та інтересів здобувачів освіти, включаючи надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії, практичних умінь та навичок та їх зв'язок з життям, професією, спеціальністю;

–  упровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання, досягнень психолого-педагогічних наук, комплексне використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій в освітньому процесі;

 – удосконалення навчально-методичного забезпечення з метою успішного його використання в освітньому процесі відповідно до освітньо-професійних програм;

– удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання студентської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв'язку загальноосвітньої та професійної підготовки здобувачів освіти;

  застосування сучасних методів інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій в освітньому процесі;

– розробка та періодичне оновлення навчальних планів, робочих навчальних програм, силабусів, програм практик, тематики курсових робіт та інших навчально-методичних матеріалів на основі компетентністного підходу.

– дотримання академічної доброчесності під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності;

– неперервне професійне удосконалення, оволодіння найновішими науковими здобутками та інноваціями, трансформування їх в освітній процес закладу фахової передвищої освіти, забезпечення інноваційності та відповідності актуальним професійним потребам особистості;

– підвищення цифрової компетентності, навичок володіння інформаційно-комунікативними та цифровими технологіями;

– надання якісних освітніх послуг, поновлення змісту освітньо-професійних програм підготовки фахового молодшого бакалавра (навчальних планів, програм, силабусів);

– підтримка академічної мобільності здобувачів освіти; дотримання підходів до студентоцентрованого навчання в організації освітнього процесу;

– індивідуалізація освітнього процесу, посилення ролі самостійної роботи здобувачів освіти, стимулювання самостійної навчальної та пошуковї діяльності здобувачів освіти в оволодінні професійними компетентностями, забезпечення їх необхідними навчально-методичними засобами;

– постійне здійснення моніторингу якості надання освітніх послуг;

– налагодженння співпраці зі стейкхолдерами.

– участь в організації та проходженні акредитації освітньо-професійних програм.

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

І. Організаційна робота

1.

Скласти графік роботи навчального кабінету

Серпень

Ткаченко Л. М.

 

2.

Підготувати тематику курсових робіт з педагогіки (дошкільної)

Серпень

Ткаченко Л. М.

 

3.

Поновити інформаційний куточок зразками документації з педагогічної практики

Серпень

Ткаченко Л. М.

 

4.

Поновити документацію та доповнити методичними матеріалами  з освітніх компонентів та педагогічної практики

Вересень

 

Ткаченко Л. М.

 

5.

Скласти графіки проведення консультацій з освітніх компонентів та педагогічної практики, написання курсових робіт

Вересень, січень

Ткаченко Л. М.

 

 6.

Поповнювати забеспечення кабінету методичними посібниками для підготовки конспектів пробних занять здобувачами освіти під час педагогічної практики

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

 7.

Продовжити озеленення кабінету

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

  8.

Підготувати звіт завідувачки навчального кабінету про роботу за   2024/2025 н. р.

Травень

Ткаченко Л. М.

 

  9.

Підтримувати належний стан в навчальному кабінеті

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

 

 

ІІ. Методична робота

1.

Постійно поповнювати та систематизувати каталог наукової,  психолого-педагогічної літератури та періодичних видань

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

 

2.

Продовжувати роботу по оновленню навчально-методичного комплексу освітніх компонентів та педагогічної практики

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

3.

 

 

Доповнювати та систематизувати поточний та підсумковий контроль знань здобувачів освіти з освітніх компонентів професійного спрямування

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

 

 

4.

Працювати над поповненням коледжного сайту, сайту ЦК та оновленням власного блогу  інформаційними та методичними матеріалами

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

5.

Брати участь у міжнародних, всеукраїнських, обласних конференціях, семінарах, вебінарах (відповідно до інформаційних листів ЗВО - онлайн)

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

6.

Взяти участь у засіданні циклової комісії з питань обговорення   результатів різних видів  педагогічної практики

Протягом року

Пасічник С. О.

Ткаченко Л. М.

 

7.

Взяти участь у проведенні декади спеціальності «Дошкільна освіта»:

Госьова лекція з кафедрою теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА» (викладачі спеціальності);

 Засідання «круглого» столу зі стейкхолдерами ІРЦ (група забезпечення ОПП);

Заняття з обміну досвідом (Мудрик П.М.,ТкаченкоЛ.М.,Пасічник С. О.)

Технологія відкритого простору «Шлях до професійного становлення» (Ткаченко Л.М., Пасічник С. О.).

Засідання «круглого» столу викладачів «Професійний розвиток в умовах сучасних викликів педагога» (група забезпечення ОПП «Дошкільна освіта»)»

 

21.10 – 31.10.24р.

Ткаченко Л. М.

Пасічник С.О.

Слабинська С.А.

Івахненко В.О.

Мудрик П.М.

 

 

8.

Відвідування занять та позааудиторних заходів викладачів циклових комісій під час декад спеціальностей

Протягом року (за планом)

Ткаченко Л. М.

 

 

 

 

 

9.

Брати участь у проведенні міжвузівської науково-практичної конференції викладачів закладів освіти Харківської області, що здійснюють підготовку фахового молодшого бакалавра

Лютий

Ткаченко Л. М.

 

 

10.

Участь у поповненні коледжного сайту, сайту ЦК, власного блогу інформаційними та методичними матеріалами

Протягом року

 Ткаченко Л. М.

 

11.

Взяти участь у Дні науки «Лідерські якості майбутнього педагога в освітньому просторі закладу фахової передвищої освіти».

Панельна дискусія  «Виховуємо лідерів змалку»

 

03.12

Ткаченко Л. М.,

здобувачі освіти

Д -11, Д-21

 

12.

Взяти участь у презентації методичних напрацювань викладача за 2024/2025 н. р.

Січень

Ткаченко Л. М.

 

 

13.

Провести олімпіаду з педагогіки (дошкільна) серед здобувачів освіти груп Д-11, Д-21

Лютий

Ткаченко Л. М.

 

14.

Підготувати здобувачів освіти до захисту курсових робіт

Лютий

Ткаченко Л. М.

 

15.

Залучати здобувачів освіти до реалізації проєктів з використанням ІКТ, участі у всеукраїнських, обласних конференціях, здійснювати консультування та керівництво

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

16.

Рецензування та презентація нових методичних напрацювань на засіданні Науково-методичної ради КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

За річним планом коледжу

Ткаченко Л. М.

 

17.

Підготувати методичні матеріали з досвіду роботи та розмістити у періодичних та фахових виданнях

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

18.

Здійснити планування роботи навчального кабінету на 2025/2026 н. р.

Червень

Ткаченко Л. М.

 

ІІІ. Позааудиторна робота

1.

Провести святкові заходи, присвячені Всеукраїнському Дню дошкілля (онлайн)

Вересень

Ткаченко Л. М.

 

3.

Взяти участь у проведенні днів відкритих дверей у коледжі (онлайн)

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

4.

Проводити профорієнтаційну роботу серед учнів  ЗЗСО випускних класів ліцеїв за місцем навчання та проживання

Протягом року

Ткаченко Л. М.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Нормативні документи

  Основні положення Закону України "Про дошкільну освіту" 2025 р.