воскресенье, 25 октября 2020 г.

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2020/2021 н. р.

Спеціальність «Дошкільна освіта»

ПЕДАГОГІКА – І курс

 

19.10.2020 – Загальні закономірності виховання і розвитку дітей в період дошкільного дитинства. Зовнішні і внутрішні фактори розвитку.

Вікова періодизація дошкільного дитинства.

 

26.10.2020 – Становлення і розвиток науки про дошкільне виховання.

Проблеми дошкільного виховання у педагогічній думці давнього світу, в епоху Середньовіччя, Відродження, Просвітництва.

Розвиток педагогічних ідей в Україні у XVI-XVII ст.

 

02.11.2020 – Педагогічні теорія і практика дошкільного виховання у XIX ст. та 1-й половині XX ст.

Класична педагогіка Нового часу. Національні дитячі садки С. Русової.

Становлення суспільного дошкільного виховання в Україні у 20-30 роки XX ст.

 

09.11.2020 – Розвиток теорії і практики вітчизняної дошкільної освіти у 2-й половині XX ст. Зарубіжні педагогічні концепції дошкільної освіти.

Система індивідуального виховання М. Монтессорі.

Модульний контроль.

 

ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯІ курс

 

21.10.2020 – Увага в діяльності. Форми та види уваги, їх характеристика.

 

23.10.2020 – Структура уваги. Роль мотивації уваги, конструктивний підхід до її розвитку.

 

28.10.2020 – Види соціальних груп. Загальні якості групи.

 

30.10.2020 – Психічні явища в сфері міжособистісних відносин, їх характеристика.

 

04.11.2020 – Поняття про волю. Воля і діяльність, особливості їх взаємозв’язку.

 

06.11.2020 – Мотивація і закономірності становлення волі. Вольові якості людини, їх характеристика.

Модульний контроль.

 

11.11.2020 – Відчуття. Види відчуттів, їх взаємодія.

 

13.11.2020 ­– Сприймання. Класифікація властивостей сприймань. Індивідуально-психологічні відмінності в сприйманні.

ПЕДАГОГІКА – ІІ курс

Змістовий модуль 2. Гра як основний вид діяльності

 

21.10.2020 – Гра як основний вид діяльності і засіб виховання. Теоретичні основи гри. Педагогіка народної гри. Взаємозв’язок гри, праці і навчання.

Місце гри у педагогічному процесі.

 

28.10.2020 – Класифікація дитячих ігор, види ігор, їх характеристика. Педагогічне керівництво грою.

 

28.10.2020 – Творчі ігри дітей, їх своєрідність і значення. Сюжетно-рольові ігри, їх особливості у дітей різного віку. Завдання і прийоми керівництва сюжетно-рольовими іграми. Планування сюжетно-рольових ігор, створення умов для розвитку гри.

 

04.11.2020 – Особливості театралізованих ігор, іх своєрідність і навчально-виховне значення. Види театралізованих ігор, умови їхнього розвитку. Сутність режисерських ігор.

 

11.11.2020 – Особливості ігор-драматизацій, їх своєрідність. Прийоми керівництва іграми-драматизаціями.

Використання елементів українського народного театру в дошкільному закладі. 

 

11.11.2020 – Особливості будівельно-конструкторських ігор, їх види і умови розвитку. Підбір будівельних матеріалів.

Методика організації будівельно-конструкторських ігор у різних вікових групах.

 

ОСНОВИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ – ІІ курс

 

21.10.2020 – Поняття про методологію та методи наукового дослідження.

Загальна характеристика методів дослідження, їх значення.

Теоретичні та практичні методи дослідження, їх характеристика.

Вибір методів збору та збір практичного матеріалу.

 

04.11.2020 – Логіка наукового дослідження. Загальна структура наукового дослідження, його організація і планування. Види науково-дослідницьких робіт, їх характеристика.

 

ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ – ІІ курс

 

19.10.2020  Виховна робота з неблагополучною сім’єю.

Види неблагополучних сімей. Особливості та принципи роботи сімейного вихователя з ними.

Модульний контроль

Змістовий модуль 2. Психічний розвиток і виховання дітей у сім’ї

 

26.10.2020 – Психічний розвиток дитини в пренатальний та постнатальний період. Виховання дітей від народження до одного року.

 

02.11.2020 – Психічний розвиток і виховання дітей раннього віку. Особливості розвитку в ранньому дитинстві.

Формування соціально-важливих якостей особистості, вирішення завдань фізичного та морального виховання.

 

09.11.2020 – Психічний розвиток та виховання дітей дошкільного віку.

Загальна характеристика розвитку дітей дошкільного віку, особливості спілкування. Виховання домашньою працею, іграми та навчанням.

 

ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ – ІІ курс

 

13.10.2020 – Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дошкільника та пізнавальних психічних процесів: пам'ять, мислення, уява.

23.10.2020 – Темперамент у дітей дошкільного віку. Особливості формування характеру у дошкільному віці.

 

27.10.2020 – Особливості розвитку здібностей дітей дошкільного віку, їх характеристика.

 

03.11.2020 – Особливості емоцій у дітей немовлячого і раннього віку.

 

10.11.2020 – Психологічна характеристика розвитку емоційної сфери у дітей дошкільного віку.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий